Guitar and a Boy

 

 

Hi, nice to meet you all

 

This story is about 10 years ago when I visited musical instrument store.

I just happened to hear the story. It’s not eavesdropped ... never eavesdropped.

 

This electric guitar can payment by installments, right?

A boy in high school asked store clerk without hesitation.

 

I looked at the price tag was written 10000yen.

The boy’s allowance is 1000yen/month. I think so...

 

Thank you for reading.

Have a good surfing the internet.

 

 

私は楽器屋を訪れることが好きです。

 

もう10年数年前のことになりますが、

高校生くらいの男の子とスタッフが話しているのを

盗み聞き。。。

 

いやいや、たまたま通りすがりに聞こえただけです。

 

「このギター分割で買えますよね」と、当然の様に男の子は

スタッフに尋ねていました。

 

よくよく値札を見ると1万円のギターを分割で購入しようとしていました。

お小遣い1000円/月だったのかなぁ・・・

 

スポンサーリンク